Webinars

MyyntiKollektiivin Aamupalsu 12.3.2025: Myyjät ja CRM – pakkopullasta myyntivaltiksi

10 näyttökertaa
12.03.2025

Me myyjät nähdään CRM-järjestelmä liian usein pakollisena pahana – paikkana, jonne kirjataan historiadataa vain pomoja ja raportointia varten. Mutta entä jos CRM olisikin aidosti hyödyllinen työkalu juuri sinulle? Sellainen, mistä näet sen mitä tarvitset, oli se tämän kuukauden aihepiirit, 360-näkymä asiakkaaseen tai huomisen to-do:t. Kun CRM on järkevästi suunniteltu, voi jokainen myyjä muokata sen sellaiseksi, mikä säästää omaa aikaa ja tekee myynnistä sujuvampaa. Vähemmän paikasta toiseen hyppimistä -> enemmän kauppaa. 

 

Tässä MyyntiKollektiivin Aamupalsussa pureudumme Rene Romppasen (Lime) johdolla siihen, miksi CRM tuntuu usein pakkopullalta, ja miten siitä tehdään aidosti hyödyllinen työkalu. Rene käy läpi CRM:n käytön kompastuskiviä ja parhaita käytäntöjä mm. konkreettisten case-esimerkkien avulla. 

 

Kun CRM:n käyttö ja sen ympärillä olevat prosessit on suunniteltu tukemaan myyntiä, kaikkien arki helpottuu. CRM on yrityksen yleinen tietolähde, jota käyttämällä kaikki tiimit voivat tukea myyntiä – ja myynti heitä.

Puolituntisen aikana keskustellaan ainakin näistä teemoista: 

  • Miten CRM-järjestelmä palvelee oikeasti myyjän arkea eikä raportointia?

  • Millaisia käytäntöjä yrityksissä täytyy olla, jotta CRM tukee myyntityötä eikä hidasta sitä?

  • Miten muut tiimit voivat tukea myyjän työtä CRM:n käytöllä?

CRM:n pitäisi olla myyntityön moottori, ei jarru! Tule mukaan ja opi, miten teet CRM:stä myyjän parhaan kaverin.

 

Aamupalsussa mukana

Lisää kommentti...
Julkaise seuraavasti: (kirjaudu ulos)