Webinaari
MyyntiKollektiivin Aamupalsu 5.3.2025: Myyjän ajankäyttö – mihin aika menee ja mihin sen pitäisi mennä?
05.03.2025 08:30 Europe/Helsinki

Tiesitkö, että myyjän työajasta tyypillisesti alle kolmannes käytetään itse myyntiin? Eli 70 % työajasta kuluu johonkin ihan muuhun. Myyjän rooli ja työtehtävät ovat monipuolisia, ja monipuolisuus tuo usein mukanaan haasteita ajankäytön ja oman kalenterin hallinnassa.
Tässä MyyntiKollektiivin Aamupalsussa Anne Rantala (KetäAkatemia) tarjoilee käytännönläheiset vinkit siihen, miten johdat omaa työtäsi ja priorisoit tekemistäsi vauhdikkaan arjen keskellä: mitä teet nyt, mitä jätät tekemättä – ja miten viet tämän oikeasti käytäntöön. Luvassa herättelevää puhetta myyjän työn hallinnasta ja itsensä johtamisesta.
Puolituntisen aikana käymme läpi ainakin:
Keinoja tehokkaaseen ajanhallintaan
Vinkkejä myyjän työn priorisointiin
Toimivan arjen rakentamista
Mitä tehdä sitten, kun ote lipsuu ja hallinnan tunne katoaa?
Tästä Aamupalsusta saat lisätehoja myyntiin, kun pystyt oikeasti käyttämään aikaasi siihen itseensä – asiakkaisiin.
Aamupalsussa mukana
